Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Ενημέρωση - Δραστηριότητα - Νέο Σεμινάριο

Λοιπόν: α) χρειάζομαι ακόμη 50 απαντήσεις στο ερώτημα μου που ξεκινά “Αν ο Θεός....” για να εξάγω κάποια (ενδεικτικά) συμπεράσματα. Παρακαλώ όσους και όσες επιθυμείτε να απαντήσετε ή/και να συστήσετε σε γνωστούς σας να απαντήσουν σχετικά. Θα με βοηθήσετε “τα μάλα” (πάρα πολύ δηλαδή) να συντομεύσω την διαδικασία συλλογής των στοιχείων.
β) δουλεύω πυρετωδώς πάνω στην ύλη του νέου σεμιναρίου το οποίο δεν θα εστιάζει αποκλειστικά σε επιτηδευματίες αλλά μέσω της διαίρεσης σε 2 ενότητες θα μπορεί την πρώτη ενότητα να την παρακολουθήσει κάθε ενδιαφερόμενος και τη δεύτερη ενότητα (ως φυσική συνέχεια της πρώτης) επιτηδευματίες καθώς θα εστιάζει σε “ανώτερες επαγγελματικές δεξιότητες”. Ο λόγος που πράττω έτσι είναι η ανατροφοδότηση (feedback) από προηγούμενους συμμετέχοντες, από μηνύματα εδώ στο Facebook και από υφιστάμενους πελάτες (μου): “Πολυχρόνη αυτά που μου λες ταιριάζουν παντού (ουάου), όχι μόνο στην δουλειά μου αλλά και στην προσωπική μου ζωή”. Για όσους αναρωτιούνται: α) “ΔΕΝ θα είναι ελεύθερη η είσοδο, πρέπει να ζήσω και εγώ” β) ναι, θα είναι (πρώτα) στην Αθήνα, μετά Θεσσαλονίκη, μετά ξανά Αθήνα, μετά κάπου αλλού κ.ο.κ, Επειδή θέλω ουσία και επιθυμώ διεργασία, αρνούμενος το “μπούγιο” οι διαθέσιμες συμμετοχές θα είναι περιορισμένες. Όποιος προλάβει , πρόλαβε, οι επόμενοι στο επόμενο. Θα αναρτήσω σχετική ενημέρωση, ίσως φτιάξω και σχετικό βιντεάκι.      
γ) πρέπει να φτιάξω ένα βίντεο με θέμα “Διαγωνισμοί στο Facebook – πεταμένα λεφτά – ποιά είναι η εναλλακτική;”
δ) πρέπει να βρω χρόνο για ένα βίντεο με θέμα “επενδύσεις – κινέζοι – πετρέλαια, γιατί ΔΕΝ μου αρκεί”.
ε) δεν θυμάμαι ποιό είναι το “ε” αλλά είμαι σίγουρος πως υπάρχει :-)
ζ) Αν υπάρχουν προτάσεις τις ακούω...
Με φιλικούς χαιρετισμούς Πολυχρόνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου