Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Μια αναπάντεχα ενθαρρυντική μαρτυρία...

Μια αναπάντεχα ενθαρρυντική μαρτυρία του "Xristos Papadopoulos" σε συνέχεια του βίντεο με τίτλο "τα παιδιά ΠΡΕΠΕΙ να δουλεύουν". Αντιγράφω-αναμεταδίδω, το σχόλιο του από την σελίδα μου στο Facebook:
"Πολυ καλο Πολυχρόνη. Κ είναι ένα θεμα που σηκώνει ώρες συζήτησης σε συνάρτηση με την παιδεία του σήμερα, κ τα εφόδια που παίρνουν τα παιδιά βγαίνοντας στην αγορά εργασίας.
Μια κ το εθιξες ως θεμα να προτείνω σε όσους θέλουν να βάλουν τα παιδιά τους σε κάποια ημιαπασχοληση οτι μπορούν να φτιάξουν μια υπεύθυνη δήλωση " επιτρέπω στον - όνομα επώνυμο παιδιού - του - όνομα πατερα κ μητέρας- να εργαστεί στην επιχείρηση πχ καφε -όνομα επιχείρησης κ όνομα ιδιοκτήτη- ως βοηθος για πχ 4ωρες την ημέρα, 5 μέρες την εβδομάδα, με σκοπό την εκμάθηση της αγοράς εργασίας κ όχι για βιοποριστικούς λόγους. Επισημαινω οτι η εργασία του θα είναι άνευ μισθού κ εγω έχω την αποκλειστική ευθύνη για την συγκεκριμένη εργασία, της οποίας θα έχω την πλήρη επίβλεψη"
Φτιάχνετε 2 τέτοιες δηλώσεις κ περνετε το γνήσιο υπογραφής απο αστυνομικό τμήμα, η ΚΕΠ. Μια κρατάει ο γονιός κ μια ο καταστηματάρχης, κ είστε απόλυτα καλυμμένοι.
Το έκανα για τον ανηψιο μου όπου τον έβαλα σε ξενοδοχείο για 2 μήνες σεζόν το καλοκαίρι, κ σας πληροφορώ οτι είναι το φάρμακο ειδικά για ζωηρά παιδιά. Η καθημερινή επαφή με κόσμο, η ευθύνη, το πρωινο ξύπνημα, τον άλλαξαν στην κυριολεξία. Να προσθέσω οτι είχε τρομερό πρόβλημα με το Ίντερνετ σε βαθμό εθισμου ( 12 ετών δεν έτρωγε, δεν κοιμόταν) κ μετα απο την παρέμβαση μου ( οι γονείς του θεωρούσαν απαράδεκτο όταν τους πρότεινα να βάλω το παιδι σε Δουλεια για λίγο διάστημα) το παιδι έχει αλλάξει σε βαθμό απίστευτο, με το βασικότερο όλων ... Απεξαρτηθηκε απο το Ίντερνετ. Και πάλι μπράβο"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου