Η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου B-C (επιχείρηση προς καταναλωτή)
είναι ιδιαίτερα αυξητική το 2012, όπου 1.9 εκ Έλληνες συνολικά αγόρασαν
on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δις €, έκαναν κατά μέσο όρο
ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου συνολικής αξίας 1.600 €. Άρα στους
βασικούς δείκτες μέτρησης της on-line αγοράς είχαμε αύξηση το 2012 κατά
25-35% ενώ στις συνολικές αγορές η αύξηση ήταν πάνω από 50% σε σχέση με
το 2011. Η μεγάλη σημασία του διαδικτύου... (περισσότερα εδώ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου