Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Να ξεκαθαρίσω ένα , δύο πράγματα (ξανά) για τα κίνητρά μου:

1. Κάνω ότι κάνω ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ διότι έτσι ικανοποιώ την εσωτερική μου ανάγκη να μοιραστώ αυτά που έχω μάθει – πάθει με περισσότερο κόσμο, σε μια προσπάθεια να υπάρχει λιγότερος πόνος ως αποτέλεσμα λάθος επίλογων, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική μας ζωή.
2. Κάνω ότι κάνω διότι μέσα από την ανατροφοδότηση (σχόλια κλπ) κατανοώ – διασταυρώνω: 
α) αν αυτά που επικοινωνώ έχουν αξία ΚΑΙ για άλλους εκτός από εμένα και τον στενό μου κύκλο (οικογένεια – φίλους – πελάτες),
β) τον βαθμό κατανόησης τους και πού πρέπει να βελτιωθώ πχ μια διαπίστωση ήταν πως δεν πρέπει να βαριέμαι να γράψω το σενάριο και μετά να κάνω το βίντεο καθώς η μη ύπαρξη σεναρίου οδηγούσε σε επαναλήψεις, σε πολλές ώρες επεξεργασίας - “μοντάζ” του βίντεο και ενίοτε στην κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας εκ μέρους μου (ολόσωστη παρατήρηση – παραίνεση, που μου έγινε από  έναν φίλο σπουδαστή),
γ) ποιό είναι το εν δυνάμει “κοινό” μου; πχ ποιά είναι η ηλικία του και τα ενδιαφέροντα του. Πόσοι κατοικούν στην Κρήτη και πόσοι στην Πάτρα; Παρατηρώ διαφορά στις αντιλήψεις ανάλογα με την περιοχή; Ποιοί είναι οι κοινοί προβληματισμοί; 
3. Κάνω ότι κάνω διότι μέσα από την σελίδα “Πολυχρόνης” διευρύνω το ακροατήριο μου ώστε:
α) τα σεμινάρια μου (δεν μου αρέσει  η λέξη “σεμινάρια” προτιμώ την λέξη event – εκδήλωση αλλά συμβιβάζομαι) να ανανεώνονται ως προς το ακροατήριο τους,
β) να μην γίνονται μόνο στην Αθήνα αλλά να μπορώ μέσω των φίλων που απέκτησα στο Facebook να οργανώνονται – λαμβάνουν χώρα, σε όσο το δυνατό περισσότερες πόλεις της Ελλάδας, 
γ) να ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΕΣΟΔΑ, να ΑΠΟΚΟΜΙΖΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΩΦΕΛΕΙΑ προκειμένου να υποστηρίζω οικονομικά την οικογένεια μου και την συνέχιση της δραστηριότητας μου, η οποία για να έχει ΑΞΙΑ, μου επιβάλλει να  λειτουργώ (πρώτα) με την ιδιότητα του ερευνητή - ρεπόρτερ (χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία – πολύ μελέτη) και αφού προσομοιώσω την νέα γνώση στην “δική μου φιλοσοφία” καθώς και στην ελληνική πραγματικότητα, α) να είμαι σε θέση να συμβουλεύω σωστά τους πελάτες μου β) να την παρουσιάζω σε όλους εσάς.
 
Ως αποτέλεσμα της ανωτέρω “εξομολόγησης” :-) , κάθε δική σου αλληλεπίδραση με την σελίδα “Πολυχρόνης”, κάθε σχόλιο (θετικό ή επικριτικό) παίζει (για εμένα) πολύ σημαντικό ρόλο καθώς:
α) “ΝΑΙ – ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΩ” την ηθική επιβράβευση. Αυτό με κινεί, αυτό με παρακινεί. Μου φτιάχνει την διάθεση. ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Για εμένα θετική ανταπόκριση είναι ΚΥΡΙΩΣ η αλληλεπίδραση, ότι μου έδωσες σημασία, ότι σου προκάλεσα αντίδραση, αυτό εννοώ σαν “ηθική επιβράβευση”. Το ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγηθώ... 
β) Προκύπτει γνώση – ωφέλειες, που ήδη εξήγησα και δεν χρειάζεται να επαναλάβω.
 
Αν διάβασες μέχρι εδώ κάτω, σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ για την προσοχή σου και τον χρόνο που μου διέθεσες. Σου υπόσχομαι να παραμένω αυθεντικός και να ακούς πάντα ότι έχω στο μυαλό και στην καρδιά μου. Να είσαι καλά :-) Ο Πολυχρόνης σε χαιρετά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου