Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

"Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας..." :-)

“Πολυχρόνη να γράψεις βιβλίο”, είπε ο Κώστας Μ. Ήταν η πολλοστή φορά που κάποιος φίλος, γνωστός, πελάτης, συγγενής με προέτρεπε προς αυτή την κατεύθυνση. Η στερεότυπη απάντηση μου ήταν “δεν νοιώθω πνευματικά έτοιμος να γράψω ένα βιβλίο”. Το έλεγα και το εννοούσα. Τι να γράψω εγώ σε ένα βιβλίο; (σκεπτόμουν) και απλά μετάθετα την “προσπάθεια συγγραφής” για ένα αόριστο μέλλον... Καθώς προετοιμάζομαι για τις 2 παρουσιάσεις (δες σχετικές αναρτήσεις) “συνέλαβα” τον εαυτό μου να ανατρέχει συνεχώς σε σχετική βιβλιογραφία προκειμένου να “φρεσκάρω” την γνώση και να συνθέσω επιτυχώς την πληροφορία που θέλω να μεταδώσω στις εισηγήσεις –παρουσιάσεις μου. Τότε αναθεώρησα το προσωπικό μου πλαίσιο αναφοράς και νοητικά μεταφέρθηκα στην θέση κάποιου ή κάποιας που (υποθετικά πάντα) θα μπορούσε να ανατρέχει στο βιβλίο: “Οι Περιπέτειες του μικρού Πολυχρόνη” και να αντλήσει ωφέλεια από την όποια γνώση πιστεύω ότι έχω να μεταδώσω. Αυτή η σκέψη, μετατόπισε το κέντρο βάρους από το εγώ και δένει αρμονικά με την πρόθεση μου για “διάχυση της γνώσης”. Ωραία, αποφάσισα να γράψω ή μάλλον να καταγράψω τις εμπειρίες μου, “ε και;” . Ε, και, τίποτα... Απλά σας προετοιμάζω ώστε αν με δείτε σε κανά βίντεο να φωνάζω “εδώ το καλό πράγμα, δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας, είναι ο Πολυχρόνης ο Καρχαρίας” (σαν τον Άδωνι ένα πράγμα), να μην παραξενευτείτε...  :-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου