Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013

Το εργαλείο για την κατανόηση και απόκτηση Πελατών - Ο χάρτης ενσυναίσθησης

Σκοπός είναι να έχουμε ένα χρήσιμο "εργαλείο" που θα μας βοηθά να κατανοήσουμε σε βάθος την ψυχολογία του Πελάτη ώστε να προσαρμόσουμε την επιχειρηματική "πορεία" μας ανάλογα. Φυσικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για μη επιχειρηματικούς σκοπούς προκειμένου κατανοήσουμε τις συμπεριφορές ατόμων που μας ενδιαφέρουν.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου